söndag 25 oktober 2009

Kreativiteten flödar för de små

Idag har Karin åkt hem till Norrland igen, har verkligen varit jättekul att haft henne här. Men jag och kidsen ska om några veckor ta tåget upp och hälsa på, måste ju passa på när jag är mammaledig. Innan hon åkte så passade vi på att ta en till liten tur i Sickla, hon skulle bla lämna tillbaka ett par byxor och Anders ville kolla i lite butiker han med. Själv hittade jag en superfin klänning att ha när mamma fyller år, är lite osäker dock men det är öppet köp på den så jag ska känna efter noga.

Måns har haft en kanondag han med, när vi åkte till Sickla så åkte vi förbi Tyresö och lämnade av honom hemma hos Felix. Snacka om att han har haft skoj! De har målat, lekt med bilar (surprise!) och ätit köttfärssås med spagetti (Måns favoritmat!). Felix var ju också världens gullunge som gav mig sin tavla han målade. Så nu står de båda i sovrummet och torkar :) snacka om att ha fin konst hemma!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Klänningen ser jättefin ut men, kräver något över axlarna i slutet av november. Ska bli spännande att höra vad pappa tycker och vad Anders tyckte.
Momo beställer härmed nästa konstverk som Måns gör. Ska få hedersplats på momos jobb. KRAM

Alex sa...

hahaa...jag gillar de dar tavlorna...ar det pa riktig duk? lotta, vart ar din tavla som stod i burspraket pa nedervaningen hemma pa vasterled? den var val pa duk ocksa?