måndag 26 oktober 2009

Försvinn dumma hosta

Ska om några timmar möta upp pappa alias "Hansacoola" på stan, jag och lillskrutt ska vara smakråd gällande ett par jeans. Blir en liten lunch också, smaskit värre! Känner mig dock inte sådär jättepigg än men jag tycker det är bättre att göra något än att ligga hemma och känna efter för mycket. Hade sån där extrem hosta inatt igen men har inte hostat på några timmar nu *peppar peppar* så kanske jag är på bättringsvägen nu?

AIK vann ju som nog flesta läst matchen mot Hammarby igår, superskönt att de vann för nu har de verkligen stor chans att vinna sm-guld! (Kul om det sker samma år som Maja föddes!). Dock eftersom jag bor på söder kan jag inte undvika att bli lite deppig över att Hammarby riskerar att hamna i Superettan nästa säsong. Verkar ju som DIF också riskerar det .. och det är verkligen inte alls bra för AIK. Blir ju inga derbyn på Råsunda = mycket pengar förlorade i publikintäkter. Ska med spänning följa de resterande matcherna nu.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lyckos som fick äta på TGI! Men, jag får väl ta igen det senare. Undrar om morbror har anmält Maja till Gnagis-klubben än? Hoppas att hostan ger med sig och att ni får sova du och lillskruttan.
Kram

Alex sa...

det vore ju stortskont om bade apor och brajare blev forvisade ned i superettan! dels ar de for kaxiga for sitt eget basta och sedan kan de hanga dar nere tills de lart sig att uppfora sig som folk. och det dar med pengar fran derbyn behover man inte oroa sig for, alla plastfans for djurgarden kommer nu byta lag och borja heja pa aik...och maste da kopa nya trojor, halsdukar, golfatteraljer etc sa det kommer kompensera forlorade derbyintackter. maja ska in i gnagisklubben omgaende, det var ju lite osakert med namnet ett tag sa det blev lite vilande...