lördag 24 oktober 2009

Corner shop

Lillskrutt har sovit riktigt bra inatt igen, att sova fem timmar i sträck mellan 23 och 04 måste ju vara bra för att bara vara två veckor gammal? Jag behöver verkligen sova nu för jag mår sämre nu igen och hostar i princip hela tiden. Dumma lilla skrutt som tar mitt immunförsvar .. ifs bättre att hon är frisk än sjuk.

Mickan berättade i veckan att Sofi Fahrman skrivit om vårt lilla "stammishak" Corner Shop Café i NY i sin blogg. Hon ska ju släppa en bok nu snart och hennes huvudrollsinnehavare jobbar på det caféet. Kan verkligen varmt rekommendera det stället för er som åker dit! Så god mat och så mysig atmosfär! Vi satt och tittade på bilder från NY resan igår och jäklar vad man längtar tillbaka! Det är verkligen en nice stad!

3 kommentarer:

Unknown sa...

New York hm, vad är det mot NTC(=Norrtälje City)

Skämt åsido, jag vill bara säga att både mamma och jag är mycket imponerade över ditt sätt att uppdatera bloggen. Du skriver stilistiskt mycket bra och texten får (precis som sig bör i en denna typ av blogg) en verkligt personlig profil. Ett extra plus för den kontinuerliga uppdateringen.

Kram från pappa Hansacoola

Alex sa...

trist att du mar risigt...du far overdosera pa c-vitamin och kaka extra jarn, den blandingen gor sakert susen!

kollade kartan och det ligger ju i korsningen bleeker st och broadway...vet precis vart det ar. kopte ett helt gang CD-skivor precis invid for ett par ar sedan. och sedan bodde mackan och jag i narheten och mackan ville promt till bleeker street for (1) bob dylan sjong om det och (2) det ar dar kramer och newman fran seinfeld forsoker salja sina skivot :-)

Alex sa...

maste aven halla med hasse har, det ar riktigt kul med den har bloggen. jag laser den v pa jobbet men av nagon anledning (firewall?) sa kan jag inte lagga in kommentarer...utan bara lasa.