fredag 23 oktober 2009

Dyr i smaken redan?

Idag var Måns hemma från dagis så han, jag och Maja var under eftermiddagen nere på stan och tittade runt lite. Han fick en lastbil som en liten present för han har varit så duktig nu när en liten syster kommit till vår familj. När vi var inne på BR sa jag till honom att han fick välja vad han ville, då går han såklart fram till en av de dyraste bilarna men jag fick som tur var in honom på andra tankar snabbt!

Mår lite bättre idag men hostar som en tok, är jobbigt och ansträngande. Lillskrutt har skött sig bra hela dagen men nu under kvällen har hon gnällt en hel del och blir bara lugn om hon får äta. Det tar ju en massa energi från mig också så jag är verkligen trött ..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fin storebror i sin fina tröja som han passar lika bra i som morbror Alex gjorde en gång i tiden.

Alex sa...

jag vill ha tillbaka den dar trojan nar jag kommer hem i november. mamma fa sticka till lite langre armar och kropp men sedan ska den val sitta som en smack :-)