söndag 12 september 2010

Landet i helgen igen

Gårdagen spenderades på landet, Anders hann med en golfrunda med pappa och Roffe, sen blev det jobba av några timmar. Taket i badrummet måste sänkas så att byggarna kan sätta upp takgipset där inne i veckan som kommer. Så det slutför Anders själv ute på landet idag. Jag och kidsen är hemma för miljön är inte så barnvänlig i huset just nu insåg vi igår. Golvvärmerören ligger i plåtar i de spårade spånskivorna och man kan lätt göra sig illa på plåtarna. Men snart kommer vi få golv i hela huset .. och sen ska bara väggarna slutmålas innan köket kan installeras .. oh så jag längtar!

2 kommentarer:

Weronica sa...

fasiken vad söt han är sonen din!!
Och nu vill jag ha en bild update på huset ;)

Lotta sa...

njae kan ju inget annat än hålla med att mitt lilla Månster är en söt liten unge! :)

Huset .. ja .. jag är sämt på att uppdatera husbloggen men jag LOVAR snart kommer det upp bilder. För det ser ju klart ut på utsidan nu, om man bortser från den stora altanen som ska byggas under höst och vinter ..