torsdag 9 september 2010

En månad kvar till stora dagen

Majsan fyller 11 månader idag .. tiden går fort! Om en månad har jag som förhoppning att vi kan fira hennes ettårsdag ute på Ljusterö, men det beror helt på om vi blir klara med det viktigaste eller ej i huset.

Så för snart ett år sen slutade jag jobba för att gå på mammaledighet och jag gick runt stan med stormagen. När jag var höggravid med Majsan gjorde jag betydligt mycket mer än vad jag gjorde när jag var det med Månsen. Hann ju med en New York resa i v 28, Madonnakonsert i v 30 och Tjejmilen i v 33. Med Måns var jag väldigt stilla och väldigt mycket hemma de sista veckorna, var ju livrädd att vattnet skulle gå när jag var på t-banan, bussen eller affären. Visste ju inte så mycket på den tiden ..

Ja, det var mysigt med den där magen minsann! Och att det var världens finaste Majsa som låg där i gör ju saken bara ännu bättre!

Inga kommentarer: