onsdag 28 oktober 2009

Skrik, gnäll och magknip

Varit en skrikkväll här hemma, Måns har varit på sitt sämsta humör och Maja haft magknip. Det tär på krafterna att ha två små barn hemma ibland. De båda ligger nu och sover som stockar .. ska nog joina dem i sovrummet strax.

Har en rolig dag att se fram emot imorgon, mår mycket bättre så jag tänkte passa på att åka till R.O.O.M på utförsäljning. Fick med mig Linda också så det ska bli jätteskoj att få träffa henne och lilla Norah.

Men nu sova ..

2 kommentarer:

Weronica sa...

vill inte "tycka mer synd om mig" men tänk hur jag hade det när jag fick tvillingarna... En underbar 2-åring och två nyfödda varav en skrek med en röst som skulle göra pavarotti avundsjuk... när jag tänker tillbaka funderar jag på hur jag grejjade det.. just det det gjortde jag inte eftersom jag separerade... (oj vad det lät positivt - sorry) Nu är det iaf underbart med två 2-åringar och en 4-åring. Jag är så otroligt lycklig över mitt liv just nu =)

Lotta sa...

Är grymt imponerad av alla tvillingföräldrar, man lär väl sig att hantera situationen men det är ju verkligen dubbelt så mycket jobb. Och att vara trillingförälder vill jag inte ens tänka på ..

Förstår att du är lycklig som fått så fina barn, de är verkligen så söta alla tre!!