söndag 3 oktober 2010

La familia

Idag har varit en väldigt bra dag. Jag känner mig verkligen bättre då hemmet är så fint så det glänser och magen mätt efter en dundergod måltid. Har kära mor Elisabeth att tacka för det. Fick vara barn idag och bli omhändetagen och det var så härligt!

Dessutom var Micke med Anders på landet idag och hjälpte till med klinkningen då jag inte ska anstränga mig med sånt än på ett tag. Han hjälpte till så att vi ska bli klara i tid med huset.

Vi får ju inte heller glömma Alex stora insats för några helger sedan. Han hjälpte till att bära över allt material och köksdelarna till lillhuset. Sen har ju också såklart pappa slitit en massa dagar ute på Ljusterö. Både med att få till spacklingen och tidigare med trädfällning.

Och till sist, farmor Karin har ju varit en hejjare på att vara barnvakt, trädfällare och eldare.

Underbara familj! Vad skulle jag göra utan er?

Inga kommentarer: