fredag 6 augusti 2010

Titta jag kan stå!

Nu är det dax att höja sängramen för Majsan ställer sig mot den så fort hon är vaken i sängen. Dessutom har hon nästan lärt sig hur man krånglar sig ur vagnen så det blir nog att sätta fast henne med bältet. Tråkigt att hon måste sitta fastspänd men tror inte det går på nåt annat sätt .. annat var det med Måns .. han bara satt han ..

Annars så är det hus, hus och åter hus, vilket bidrar till en väldigt fattigt uppdaterad blogg. Men förhoppningsvis blir det bättre sen när vi kan bo i huset och har ett klart badrum och kök vilket blir om sisådär en månad kanske. Oh så jag längtar! Huset ser dock snart klart ut på utsidan .. bara smygar, plåttak och altan som ska till ..

1 kommentar:

Weronica sa...

erat hus ser ju jävligt tråkigt ut, verkligen. Jag är inte alls avundsjuk - inte alls. Jag älskar att bo i min unkna lägenhet... verkligen (får jag snälla bo med er varannan vecka ;) snääälla)