söndag 9 maj 2010

Nu är allt bra igen

Tänk vad lycklig jag blev när jag kom till dagis i fredags för att hämta Måns, där var den där glada killen som jag känner igen! Han verkade ha blivit sams med tjejerna för nu var alla sådär "Månsiga" igen och skulle kramas och pussas på honom när han skulle gå hem.

Då kanske det inte är något problem, han var säkert bara trött i torsdags när jag hämtade honom och han var sådär ledsen. Hoppas på det iaf!

Anders är och spelar golf med en arbetskamrat nu så Måns och jag har precis avnjutit en stor och smarrig frukost tillsammans. Det blev smootie, äggmackor, juice, apelsin och så en kaffe för mig.

Men nu är det städning som står på schemat, det är ju riktigt skitväder ute .. kallt och grått .. så det blir ingen utgång idag!

2 kommentarer:

moffa hansacoola sa...

kom till farmors Gävle då, här skiner solen från en nästan klarblå himmel. Vi är nästan klara med packningen, har gått bättre än vi trodde. Vi åker till landet från Gävle och lastar av en del prylar. Vi sover över där varför Lisa tar bussen till stan i morrn.

Puss och kram från oss

Alex sa...

ibland ar det inte latt att vara coola killen men skont att han ar en Glader igen :-)