onsdag 31 mars 2010

Jack slår allt!

Alex som fotograferat Jack in the box på Kapiolani Avenue

Vad är godare när man är sådär tokhungrig om inte en nygjord Big Mac eller McFeast? Anders var så seg på jobbet för han knappt sovit och dessutom är förkyld, så han svängde förbi Donken på väg hem nu innan lunch och handlade med sig lite god mat.

Jag vet att de flesta föredrar Max och Burger King, men jag kan inte sluta tycka McD har så enormt goda burgare! Dock finns det inget bättre än Jack in the box som jag var stammis hos när jag hälsade på Alex i Honolulu. Deras Jumbo Jack slår nog allt ..

2 kommentarer:

Alex sa...

mmm...jag vill ha en jumbo jack med extra allt :-) det skulle vara riktigt gott!! jack slar allt med hastlangder...latt!

Lotta sa...

.. så tar man en take away och sätter sig på Waikiki och svullar i sig burgaren och dricker en iskall Cola till .. :P