lördag 30 januari 2010

Sömn är underskattat

Tänk den natten jag får somna 22 och vakna vid 8 utan att behövt vakna en enda gång för att 1. Ge Maja mat 2. Kolla till Maja så hon andas (är så hispig över sånt där) 3. Gå på toa. Hon är ju duktig på att sova för det mesta, så att ge mat har jag inte gjort så många nätter sen hon var några veckor gammal - Om man bortser från hur hon är nu! Kl 2, 4 och 6 vaknade hon efter att ha somnat 23.30 .. enda som gick att trösta henne med var med min mat.

Hela kvällen igår var hon gnällig och i princip endast lugn om man stod upp och gungade med henne. Tur att jag inte var själv hemma så jag och Anders kunde turas om.

Så kvällen hos Sackemark igår blev kort men trevlig! Ser tyvärr att den trevliga tjejmiddagen med mina gamla mammakompisar som är inplanerad för kvällen ligger långt borta. Får göra det när Maja är lite äldre och inte såhär som hon är nu.

Inga kommentarer: