tisdag 15 december 2009

Pepparkaksbak

Vi fick lite julkänsla av all den snö som kommit idag, så Måns och jag bakade lite pepparkakor. Var enormt lata och tog den färdiga Annas Pepparkaksdeg vi hade i kylskåpet, känner inte att jag riktigt har den tiden att även baka en deg idag. Nu är de i ugnen och strax ska vi avnjuta några stycken och dricka iskall mjölk till, det är mums!

Vad julig fotot blev som jag tog nyss, måste bero på att jag inte använde blixten. Bilderna blir verkligen enormt mycket varmare utan den där kalla blixten - tips!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint ni har gjort!Vi får riktig julkänsla och längtar tills på lördag då vi får provsmaka. Kram till hela familjen fran momo och mofa

Anonym sa...

Julemys, I like! Är hemma hela julen och vill mer än gärna komma och smaka på julbak och gosa med bejbi och världens tuffaste Måns.

/Kram Didin

Anna sa...

Verkligen jättejulig bild!! Jag försöker undvika blixt så mycket det bara går, hatar blixtbilder. Vi har inte bakat peppisar än.. Kanske i helgen.