tisdag 10 november 2009

Vad gör biverkningar för nytta?

Måns mår som en prins, inga biverkningar alls från sprutan igår. Själv fick jag igår kväll jätteont i armen så jag knappt kunde röra den, det har inte släppt än tyvärr. Vaknade även med feber imorse och har frossa i hela kroppen. Men hellre detta än svinis kan jag ju säga ..

Lite tråkigt är dock att Maja också verkar fått lite biverkningar eftersom hon ammas, hon kom inte till ro inatt och varit väldigt skrikig. När jag gick med Måns till dagis så somnade hon i vagnen och sover än, hon tar väl igen efter nattens vakenhet.

Hade tänkt träffa upp några oktobermammor i city efter lunch idag, men mår sämre nu igen så jag får nog hoppa det .. tråkigt!

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Många små barn verkar ha mått bra till skillnad från vuxna. Måste komme iväg med dottern nästa vecka!