söndag 8 november 2009

Helgen som vart

Haft en skön helg, vart uppe sent och haft sovmorgon både igår och idag. Maja har sovit bra så jag har fått mina 8 h per natt (vilket nästan har blivit ett måste för att jag ska orka med allt). Var och suktade fina möbler till huset igår och efter det blev det Kungsholmen och lite fika hemma hos Inga & Co. Söta Oscar hade ju bakat en blåbärspaj som han ville bjuda Måns på. Sen det absolut bästa med helgen är ju AIK's dubbel .. hur grymma är inte Gnaget?!

Fars dag idag också, Anders fick en vit skjorta av Måns och Maja imorse och nu ikväll har vi haft hela vår lilla familj här hemma (rätt sällan vi alla äter ihop nuförtiden), det blev mört kött från Häggdånger och en smaskig potatisgratäng.

Nu är det hockey på Zinken som gäller för Anders, bonuskidsen är upptagna med sitt och minstingarna sover. Kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik nu, hade ifs hellre softat framför nån skön film men är nog för lat för att röra mig till videoaffären.

1 kommentar:

Alex sa...

lotta, du paminnde mig ju inte om fars dag...kom inte pa det forran kl 23.30 londontid...det ar ju ditt ansvar for de sista 10 aren att paminna mig om sant dar :-)