tisdag 24 november 2009

Duktig Maja!

Kusin Madde är nu 6 år! Igår fyllde hon så vi var förbi Väsby på kvällen med lite paket. Tänk att det nu är 6 år sen det var 2003 och jag fick ett samtal från pappa: "Lotta, du har blivit faster till en liten tjej!". Gud så glad jag blev! Vi åkte på bara någon timma senare till hotellet där Micke och Malin bodde och hälsade på lilla söta nyfödingen.

Anders är hemma den här veckan, han är pappaledig (av de där första 10 dagarna som snart går ut). Så igår var vi i Sickla och kollade kläder och möbler. Idag blir det nog också lite bilåkande till något centrum. Så roligt med sällskap hemma!

Måste ju berätta att livet har blivit lite lättare nu, Maja har börjat ta nappen så jag slipper vara en mänsklig napp. Och vi har nog lyckats undvika att hon suger på tummen, såg nämligen tendenser på det för några dagar sedan så då blev det att nappträna ist.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inget fel att suga på tummen... ;) Det var mycket godare än napp ska jag säga!
Vill nu höra allt om helgens festligheter! Lägg upp på bloggen eller ring mig! /Ms K.