lördag 10 oktober 2009

Så var man nu tvåbarnsmamma

Igår morse kl 05.48 kom lilla fröken till världen. Förlossningen gick galant och hon äter och mår jättebra! Detta betyder ju även att jag nu är mamma till två små busfrön, Måns såklatr det busigaste men jag känner på mig att den här lilla fröken kommer ta efter sin storebror.

Varför inte dela med mig av mina erfarenheter av att ha två små barn hemma? Kan ju vara lite kul för familj och vänner runt om världen att få följa med i vår vardag.

Let the story begin ..

1 kommentar:

Alex sa...

grattis syrran! helt fantastiskt att du gatt och blivit tvabarnsmamma :-) visste inte att du kom hem idag, hade ringt da. trodde du skulle ligga i 'karantan' som sist...i alla fall, jag ar sa glad och lattad att allt gatt bra. ser fram att folja era aventyr pa bloggen. stor kram till er alla.