söndag 11 oktober 2009

Nattmatning

Lillfröken sover så bra redan, men eftersom hon har fått en rejäl fart på min produktion måste hon ju också äta av den .. annars gör det ont! Så nu var jag tvungen att väcka lilla sötisen för att inte själv sprängas. Nu småsover hon och äter samtidigt och jag känner mig genast som en ny människa.

Kul att man redan fått respons på bloggen! Men Alex, inte heter väl Söder smuts-Söder ..? Vart tog kniv-Söder vägen? ;-) Fin promenad till Apoteket från oss ju .. förbi en massa "mysiga" ställen så som Södra Station, Polisstationen och Mariatorgets t-bana. Inte händer det väl nåt dumt där? Skämt o sido, var så skönt att komm ut och få lite frisk luft och även premiärköra nya vagnen .. den är grymt smidig att köra!

Lillfröken är snart matad så det blir till att somna om snart .. ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Precis som mor sin är det lilla pyret....mamma måste väcka för att ge mat...sömntuta. Hoppas att ni har sovit ut för idag kommer storebror, momo och mofa till Söder och hälsar på.

Alex sa...

hoppas att hon ar snall pa natten sa ni andra far sova ordentligt, eller blir det en liten matpaus mitt i naten ocksa?